Saydıralım

20 Ağustos 2008 Çarşamba

Kaliteli Reklam... Lütfen?

Günlerdir televizyon izleyiciliği konusunda çok net bir gelişme katettim. On numara izleyiciyim diyebilirim. Yattığım yerden o program senin, bu dizi benim; o maç senin şu müsabaka benim sürekli izliyorum. Bu esnada da birçok reklam geliyor gözümün önüne ve böyle bir postu yazmakta karar kılıyorum.

Televizyon piyasasının reklamlar sayesinde ayakta durduğunun farkındayım. Kanalların birbirleri ile mücadele edişinin temel sebebi reklam yayınlayabilmek. Onlar için reklam demek para demek. Bu bilinen bir olay. Ancak ne zeka, ne mantık, ne güzellik ne de kalite içeren reklamlarla tüketicinin karşısına çıkmak ne kadar faydalı bilmiyorum. Paranı güzel güzel bastırıp reklamını en çok izlenen kuşakta yayınlayabiliyorsun, eyvallah, ama biraz düzgün reklamlar çekip, çektirip koy bari önümüze. Yüzbaşı badem ne lan?!

Reklamını beğenmediğim ürünü almıyorum arkadaş bundan sonra! Açık ve net!

Sevgili okuyucu, al şu internet sitesini de takip et, haklı mücadelemde bana destek ol...

http://www.hepimizegeldiler.com/

Hiç yorum yok: