Saydıralım

24 Ağustos 2008 Pazar

Fark Ediyorum


Televizyon, hayat, insanlar, ilişkiler maddeleyesim geldi:



-Herhangi bir ortamda gördüğüm güzel bir kız sigarasını yaktığı ana kadar güzeldir. Sonra iğrenç oluyor.


-Türkülerde 'bülbül' kavramı çok vurgulanıyor. Bir noktadan sonra rahatsız edici.


-Bugün NTV'de gördüm. Sürekli bahsedilen 'telli turna' adlı kuştan 15 adet kalmış. Acı.


-Yapmadığım bir şeyi yaptığım düşünülünce açıklama yapamıyorum. Geveliyorum ve olaylar daha beter hale geliyor.


-Bu madde çok önemli: Türkçeye çevrilmiş kelimelerin sonundaki 'ks' harflerini Türkçe bir cümle içinde 'x' olarak yazmak (en sık görülen örnek seks yerine sex yazmaktır) yeryüzündeki en sinirimi bozan harekettir. 'Choq küsell yha!' desen bile daha çok antipatik görünmezsin. Garanti vermiyorum yine de.


-Yukarıdakine benzer olarak: 'Konsantrem bozuldu.' , 'Adamın konsantresi dağıldı.' gibi cümleler de ters. Konsantrasyon o ya!


-Playlistimi çok sevdim. Blogda daha çok vakit geçirmemi sağlıyor.


-Enteresan blog isimleri ve fikirleri gördüğümde kıskanıyorum.


-Yağmur yağdığında elektriklerin kesildiği bir ülkede yaşamak...


-Süper lig başladı. Hell yeah!


-Bugün Komser Şekspir'i izledim. Eğer hala izlememişsen hata etmişsin. Her izleyişte iki gözüm iki çeşme, hıçkıra hıçkıra ağlıyorum...


-Neden bizim de eloğlu gibi 5 tane ismimiz yok? Ha?!


-Eh tamam bu kadarlık yeter...

4 yorum:

ziggytheking dedi ki...

yalnız 0 5 isim sorun çıkartır. iki sene önce pegasus'la trabzon deplasmanına giden ankaragücü'nün malzemecisi işlemleri yaptırmak için herkesin kimliklerinin fotokopilerini getirmiş, yabancıların da pasaportlarının ilk sayfalarının fotokopileri var ama resimler görülmüyo. sora bi baktım " el anderços muços kamberto abidik" diye böle bi yığın isim. abi dedik bu kim tanımıyoz biz bunu listede ismi yok. o da "la o bildiğiniz tita la" dediydi :):) gül gül öldüydük. böle karışıklıklara yol açmaktansa varsın bi tane ismimiz olsun :P

ix dedi ki...

Hehe. Güzel muhabbetmiş. Ama yine de en azından iki ismim olsaydı keşke.

Adsız dedi ki...

kendininkindeki harf sayısı az geldi heralde?! :)

sinem dedi ki...

o 5 isim dediğin güney amerika yörelerinde oluyor. olayı da şu, anne kızlık soyadları bile var. ondan yani. iki de ismin olsa.. mesela ahmet yılmaz ol. göbek adın fehmi olsun -aklıma gelen isme bak:)- annenin kızlık soyadı da pıtırık olsun :D

ahmet fehmi de pıtırık yılmaz.

bu olursun. de ing.deki "of" gibi. pıtırıktan doğma gibi bi nevi :)

pıtırık ne ya? gece gece :D