Saydıralım

3 Ağustos 2008 Pazar

Burger KING vs. Mc Donald's

Popo, göbek, yağ gibi kavramlarla içli dışlı olmama sebep iki popüler fast food markası. Aralarındaki bariz üstünlükler yüzünden birini seçmek mümkün olmasa da Burger King'in bir adım önde olduğunu söylemek istiyorum. Sebepler:

-Burger King'in menüleri daha doyurucu.
-Burger King'in hamburgerleri efsanedir. Bir Triple Whopper, Bir Big King XXL olaydır.
-Sos konusunda da fark atar Burger King. Bir sarımsaklı mayonez vardır ki hele parmağını batırıp ısır.

Tek bir eksiği vardır o da Pepsi ile çalışması. Sırf bu yüzden en büyük fantezim bir alışveriş merkezinde Burger King'den menü aldıktan sonra Mc Donald's'a uğrayıp bir jumbo boy Coca Cola istemekti ki geçtiğimiz günlerde Mersin Forum'da yaptım böyle bir güzellik kendime.

7 yorum:

Scatterbrain dedi ki...

ben mc donaldsı daha çok seviyorum nedense.bir dönem çalışmış olmamla alakam yok ama yine de burgerdan daha çok seviyorum.

sinem dedi ki...

mcdonalds'ın etleri çiğ yav resmen. izmir montrö (2 defa) - mersin marina vista - mersin forum, hepsinde karnımı ağrıtmayı başarmıştı uyuz. bu karın ki iki saat arayla iskender ve 10 şiş ciğeri alabilen bir karın.

burger'ın sosları yeter hem. isterken çok utanıyorum ama yerken geçiyor utancım: "ööeeeee sarımsaklı mayonez ve ranch sos alabilir miyim? ööeeee bi de hardal.. (tepsiye konur) tişikkirler" :)pepsi hakkaten büyük eksi. buz kattırmazsan çok da fark etmiyor ama. pepsi zaten kötü buz olmasın bari.

ix dedi ki...

Ehaha sos isteme olayına yarıldım burada ben de aynı şeyden muzdaribim zira.

-Imm. Sos da alabilir miyim?
+Tabi hangileri?
-Not ediniz: Ranch sos, barbekü sos, sarmısaklı mayonez, ketçap, mayonez ve acı sos lütfen.
+Peki...
-İkişer tane lütfen :)

Adsız dedi ki...

mc donalds tek konuda burger'ı geçer... tüm o sosları 10'a katlayacak tada sahip körü sosuyla. bahsi gecen bi taraftan menü diğer taraftan coca cola alma olayının aynısını sosla yapmışlığım var.. deneyin derim o körü sosunu.. fevkalade! (şu anda saat 4 olmasa istiyicem o derece cekti canım :S)

Adsız dedi ki...

ha bir de mc donalds ın cikolatalı donutı olaydır.

rüya menü:

big king xxl, arby's in kıvırcık patatesleri, jumbo coca cola, soğan halkaları, köri-ranch-sarmısaklı mayo-barbekü sos) ve tatlı olarak da donut. yiyebilen babayiğit varsa afiyet olsun.

sinem dedi ki...

hehe zaten o saydıklarını yedikten sonra yaşanır mı bilmem, muhtemelen yediğimiz son şeyler olur :) tarçınlı donut da güzel ama tatlıysa illa ki mcdonalds'dan dondurmalı tatlı, vişneli ve çikolata soslusundan! :)

ix dedi ki...

Değerli bir arkadaşımın deyimiyle 'Mc Flürüğğğ' en güzelidir...