Saydıralım

16 Ağustos 2008 Cumartesi

Anket 2 - Kombine


Bu sene futbola daha çok zaman ayıracağım malum. Geçtiğimiz sezon dökülen Ankara takımlarını bu sene düzenli takip etmek istiyorum.

Kombine almak istememin temel sebebi şu aslında: Bu sene 19 Mayıs Stadı'nın çimleri suni çim olacak. Bu da sahaları normal çim olan tüm Ankara dışı takımlar için zorlu deplasman demektir. Bu statta güzel maçlar olacaktır eski rezil zeminden kurtulduktan sonra (Her ne kadar şimdiki de tartışılsa da). Yeni transferleri ses getiren bir Ankara takımı yok ama başka stada çıkan Ankara B.Ş.B'yi eliyorum. Esasen iyi bir takım olsa da tribünde ve saha dışında yaşayabileceğiniz rahatsızlık verici olayları göz önüne alıp Ankaragücü'nü de eliyorum.

Geriye geçen sene berbat olan Gençler ve iyi bir performans sergileyen Oftaş, yeni adıyla Hacettepe kalıyor. Yardım et bana okur. Selamsız'ın altında, arşivin üstünde. Hadi bakalım.

7 yorum:

ziggytheking dedi ki...

şahsen ben gençler maraton aldım her ne kadar ikinci takımım hacettepe desem de. 59 yetele(direk esnaf ve pazarlama kafası cavcav'ınki :) ve kredi kartı da geçerli. beştepe'deki kulüp tesislerinden alınabilir. boşuna maltepe'ye gitme benim gibi. takım otobüsleri bile arka arkaya duruyor. hacettepe'ninki yeni armayla donatılmış bile! ama ES-ES geldiğinde rakip tribündeyim. kombinem bir maçlığına kiralıktır.

ix dedi ki...

Evet bende de baskın taraf Gençler aslında. Çünkü maraton tribünündeki insanlar çok sıcaklar. Takımdan iyi oyun dışında beklentileri yok. Ama keşke Gençler eski günlerinde olsa.

ziggytheking dedi ki...

valencia'nın 19mayıs'a geldiği günler mesela... geçen sene de son hafta sivas maçının devre arasında bi abi bu maratonun sessizliğinde gür sesiyle ısınma hareketleri yapan periç'e "periiiiiiiiç, periiiiiiiiiiç" diye diye bağırmış, tribüne getirmişti. öyle baskın bi deplasman seyircisi yoksa ve iyi bir çocuk olursanız siz de istediğiniz oyuncuyu tribüne getirebilirsiniz :)

ix dedi ki...

Bak o ilk Gençler maçımda benim de başıma geldi. Beşiktaş'ı 3-0 yendikleri Türkiye Kupası maçının devre arasında ısınanlara seslendiler (muhtemelen aynı abidir.) Sonra da çalan Ankara havasında Isaac'e göbek attırdılar :)

ziggytheking dedi ki...

E blok K sıra 18 koltuk benim hacı. :P

ix dedi ki...

Tamam. Yanından alıyorum:)

ziggytheking dedi ki...

50yeteleye de hacettepe kombinesi çıkmış....