Saydıralım

6 Ağustos 2008 Çarşamba

Fark Ediyorum...

Gözüme çok şey batmaya başladı şu sıralar:


-Bire bir Ayı Yogi taklidi yapabilmek güzel şey.

-Lig TV'nin yeni şarkısı iğrenç. Disco Partizani'nin Türkçe sözlüsü.

-Emin olduğuma inandığım bir şey var. Tom&Jerry'de en çok sevilen bölümlerin başında yemek masasının üzerinde geçenler geliyor. Looney Tunes çizgi filmlerinde de çizerle inatlaşıp gagasını kuyruğunu kaybeden kahramanlarımızın olduğu bölümler seviliyor. Bunu okurken 'Aaa evet!' dediysen büyüksün...

-Ormanlar hala yanıyor. Neyse ki keneler de yandı!

-IV, V, VI bölümlerini izlediğim Star Wars'un kalan üç bölümünü, ilk iki filmini izlediğim The Godfather'ın son bölümünü izlememekte diretiyorum. Harry Potter'ı çıktığı gün bitirince düştüğüm iğrnç boşluğa düşmek istemediğimden olabilir.

-En sevdiğim grupların da üzerinde olan Beatles'ın sadece ilk 7 albümünü tam olarak ve ezbere biliyorum. Diğer albümleri de 7'şerli gruplara ayırarak ve keşfederek dinlemeyi ve hayatımın ilerki bölümlerine yaymayı düşünüyorum. Yukardaki madde ile alakalı olabilir.

-Uykusuz okurken sevdiklerimi en sona bırakmak istesem de başlıyorum ulan Otisten! Faik'i de deniz kestanesine benzetiyorum.
-Hani Scoobyler, Yogiler ve Gerçek Kötülerin yarıştığı bir çizgi film vardı ya (Laff a lympics), onun istatistiklerine rastladım. Scoobylerin 15, Yogilerin 8, Gerçek Kötülerin 3 galibiyet aldığını gördüm. Ekşi'de çoğunluğun söylediğine göre Gerçek Kötüler ilk yarışlarını İstanbul'da kazanıyor. Enteresan detaylar bunlar. Hemen herkes gibi Yogileri tutardım.
-Işın Karaca 'Elif' adlı dizinin jenerik müziği yaptıkları Esmeray klasiğinin (Unutma beni) içine etmiş. Bu kadını Zerrin Özer'e benziyor diye çıkardılar adam ettiler. Zerrin Özer kim ola ki ?!

-Ntv bir adet spor kanalı çıkararak gözümdeki değerini onlarca kat arttırdı. Bu akşam MTK - FENERBAHÇE maçını naklen verecekler. Avrupa takımlarının hazırlık maçları, nefis belgeseller, ABD Basketbol Milli Takımının hazırlık maçlarını komple yayınladılar. Olimpiyatlar da kesintisiz yayınlanacaktır. Galatasaray - Eskişehirspor maçından başka bir şey yayınlamayan Süpersport gibi kanallardan sonra ilaç olmadı mı dersin?

-Gerçek kötülerde bir tavşan vardı. Yarışlardan sonra kameraya bir harekette bulunurdu. Onu yapıyorum sana :)

4 yorum:

getabbaaww dedi ki...

bütün star warsları, godfatherları, yüzüklerin efendisi serisini izledim.izlediğim bir sürü seri var...beatles'ın, pink floyd'un ve sevdiğim bi sürü şarkıcının bütün albümlerini dinledim. ama bir kere daha izlemek, bir kere daha dinlemek ayrı bir zevk veriyor...

bir de ben gerçek kötüleri tutardım:9

ix dedi ki...

Bitirdikten sonra tek çarem o olacak sanırım...

sinem dedi ki...

-babam ayı yoginin sesini birebir yapıyor, ve bu sene açıkladı :) dublajı onun yaptığından şüpheliyiz :P

-aa evet :D

-harry potter'ı sabah 9'da gidip almıştım d&r'dan. ertesi gün bitti (yavaş okumuş halim) sonra da ağlamıştım. annem de "deli bu kız" dedi. beni sadece potter'cılar anlar. nasıl biter ha, nasıl?

-yogiler-gerçek kötüler-scoobyler. sıralamam bu. scoobyler hakkaten çok uyuz.

ix dedi ki...

Ben 11'de almıştım. Vizem var diye sıra bekleyemezdim. Lan meğer Türkiye'de kapışmıyormuş millet Potter'ı. Girdim, aldım, çıktım rahatça. :)