Saydıralım

29 Ağustos 2008 Cuma

20 Dakikalık Yol, Kafadan Geçenler...

Bu kez istikamet Mersin. Uykusuzu treni beklerken bitirirsen kenarda akan elektrik direkleri, tarlalar ve evlere dalarak düşünürsün, aklına da bunlar gelir:

-Gazete okurken ortasını kafa atarak ayırmak güzel bir olay.

-Şampiyonlar ligi ile UEFA Kupası arasında dağlar kadar fark var. Bu farkın adı 'Champions League Theme' diye geçen o müthiş şarkı ve şaşmayan bir saat olarak 21.45'tir.

-Antibiyotik kullanımım sebebiyle yaklaşık bir aydır bir yudum dahi alkol almadım. Üzülüyorum ya.

-Tavla mı? Satranç mı? Tabi ki tavla. Elime su dökenine az rastladım, aşırı ballıyımdır. Bir de internetten satranç oynamayın derim. Anial mahlasıyla bana yorumlar yazan arkadaşım bir yanda 'hardest' modunda bilgisayara karşı oynarken diğer yandan gerçek bir oyuncuyla oynardı. Rakibinin hamlelerini bilgisayara uygulardı. Bilgisayarın hamlelerini de karşısındakine yapıp oyun oynadığı herkesi kısa sürede mat ederdi. Sen sen ol, satrancı yüzyüze oyna. Tavlada da karşıma çıkma.

-İnsan neden mail forwardlar ki?

-Aceleci Ytrum, salaklığın sınırlarını zorlayan Ytrum'dur. Evden aceleyle çıkmam gerekirken televizyon kumandasıyla klimayı kapatmaya çalıştım. Kapanmayınca delirdim. Gidip şalterini kapattım. Kumandanın yanlış olduğu trende aklıma geldi.

-Ersin Karabulut'un bu hafta dile getirdiği üzere araba sürmeyi öğrenmek yanında çığlık çığlığa bir baba varken zor iş. Bir defa denedim, deneyiş o deneyiş...

-Mersin defteri bizim kızlar için kapanıyor galiba. Bu blogu günlüğüm haline getirmemek için susuyorum ama bu benim için çok karmaşık bir olay.

-Sinem beni ihmal ediyorsun. Yorum yazmıyorsun. Olmüyür.

-Sitemimi de ettim kapanış müziğiyle başbaşasın sevgili okur:

'Die meister
die bestern
les grandes equipes
the champions...'

5 yorum:

sinem dedi ki...

tam da dediğini düşünüyordum, yazı da güzel olmuş yorum yazayım derken bi baktım aaa ben! :) uzuuuun bi yorum yazayım madem sayın ix..

gazeteyi kafa atarak ayıran bi ben varım sanırdım şu dünyada, yalnız değilmişim, sevindim :) ama gazeteyle ilgili en zevkli olay, birisi okurken alttan hafifçe yumruklamaktır. tam kendinden geçmişken, gazete kendine doğru haşır huşur gelince oluşan surat şahane oluyo :D denemedim deme! hemen dene yıllardır yaptığın bişeymiş gibi cevap yaz :P

biz şampiyonlar liginde anca aydın, ferhat, arda, uğur gibi altın gençlik kemik bir kadro oluşturunca başarılı oluruz. takviye transferlerle gs başarılı olamiyür malesef. 2000'in çoğu bizden biriydi. taşıma su olayı bi nevi :)

ben bi defa almıştım antibiyotikin üstüne bir şişe efes. kordondaydık ve herkes içiyodu, öleceksem böyle öleyim ülen dedim :) bişe olmadı ya. hayret..

tabi ki satranç! tavla hemen bitiyo ya olmaz ki. satranç oynarken beynim büyüyo resmen, hissediyorum :)

fwd olayından nefret ediyorum. hatta mail listemdeki herkese kırmızı büyük harflerle mail attım, bana fwd mail atmayın diye, ama hala atan var :D güler misin ağlar mısın.. gerçi güldüm artık..

şalter olayı sözün bittiği yer.. yorum yok :)

ersin dedi ya hani, o arabayı kontrol etmek çok korknuç bi his filan, sorumluluk duygusu ağır gibi bişeler dedi işte.. orayı ben doldurmuşum gibi hissettim ya :)

sizin kızlar kim? ya hiç yazma ya tam yaz olum :P

yorum da yazdım işte.

müziği de bilemedim hiç bi anlamı yok yani benim için.. nihahah çok acımasızım.

-hiç de acımasız değilim post olabilitesi yüksek bir yorum yazdım lan :)-

lan lan lan :D

ix dedi ki...

First of all; lan deme! oğlum deme! ülen de deme! grr! :)

İkincisi;

Evet özlemişim böyle yorumları. Teşekkürs.

Yorumlarına cevap;

Gazete: Trende karşılıklı giderken gazete okuyanın gazetesini tekmelerim. Delirtirim.

ŞL: Evet altyapı önemli.

Antibiyotik: Ben de tekila içmiştim bir keresinde. Direk çıkartmıştım. Belki psikolojik ama ağzım yandı bir kere.

Satranç: Severim ama tavla rulaz...

Forward: Eminim o attığın maili başkasına forwardlamıştır eşşekler...

Kızlar: Mersin'de yaşayarak babamla beni biçare koyan ablam ve annem.

ŞL Müziği: Olacak iş değil müziği bilmemen. Her maçtan önce çalan şarkımsı marştır. Bir link atar izletirim olmadı 'Aaa bu!' dersin.

sinem dedi ki...

şl şarkısını biliyorum da sözlerinin onlar olduğunu bilmiyordum. neyse bana ithaf edilmesi hoş :)

ix dedi ki...

Nasıl yani sana ithaf?

Adsız dedi ki...

1- berşanist bana 'uykusuz dan spoiler verme deli oluyorum okuyamadıgımda' dediginde ne dedigini anlamamıstım. iu anda anladım.

2- alkolle alındığında öldüren şey güçlü ağrı kesicilerdir, ama bira bir şey yapmaz çok içmezseniz ve mideniz hassas değilse. tekilayla aspirin de içsen kusarsın. antibiytikle alkol almak da sadece antibiyotikin etkisini yok eder başka bir şey yapmaz. hepsiyle içmişliğim var ve bakın hala yazabiliyorum. ama yine de içmemek lazım. az daha sabır... sonu hayır.

3-...

3 yok.

di şamppyoooğğnnsss!