Saydıralım

30 Ekim 2008 Perşembe

Hola!

Ankara'ya döndüm! Ve uzun zaman sonra maddeliyorum:

-İstanbul... İstanbul... İstanbul... Daha önce saçma sebeplerden binmediğim vapura bindim, gezmediğim Beyoğlu'nu gezdim, Eminönü'nde balık ekmek yedim, üstüne turşu suyu içtim. Tüm bunlardan önce dünya gözüyle Harry Kewell, Milan Baros gibi adamları mabedin tam içinde, takımım için mücadele ederken seyrettim. Daha ne olsun?

-Geçirdiğim müthiş bir geceden sonra hayatımda ilk defa alkolden sonra kustum. Bilimum içki ve mezeyi bir arada götürebilmiş bu mide, sonunda dayanamadı ve Kadıköy istikametinde seyreden otobüsün en arkasını kusmuk gölüne çevirdi.

-Tuğçe diye bir arkadaşım var. Her derste beraber oturuyoruz. Muhabbet de on numara. 'Murat bana futbol öğret!' dedi, 'Hiç anlamıyorum futboldan!' dedi. Hangi takımlı olduğunu sordum. 'Galatasaray'lıyım. Ama ilk on biri bile sayamam. On birdi değil mi?' diye sordu. Yardı sağolsun beni.

-Neden benim bindiğim otobüsler takla atmaktan son anda kurtuluyor? Trenlerin tekerlekleri fırlıyor? Bu benim şanssızlığım mı acaba? Belki de o ortamda ben olduğum için insanlar ölmekten kurtuluyordur ne dersin?

-Bir insanla konuşamamak kötü şey. Hem muhatap olmak istemiyorsun, hem de söyleyeceklerin var. Konuşmanın gereği varmış gibi geliyor, yokmuş gibi geliyor. Nefret kusmayı beceremediğin için anlamsız bir bekleyişe giriyorsun.

-Epeydir ders çalışmıyordum. Ne tesadüf? Özlememişim...

-Woundheir ile daha az görüşüyoruz. Tabi bunun sebebi artık onunla işimin bitmesi değil, ders saatlerimizin çakışmaması. Özlüyorum.

Vedat Özdemiroğlu'na özendim ve Ankara ile İstanbul arasındaki 7 farkı yazasım geldi:

1) Ankara yaşamalıktır, İstanbul gezmeliktir.
2) Ankara akşam onda boşalan Kızılay'dır, İstanbul gece 4'te kalabalıktan yürüyemediğin İstiklal'dir.
3) Ankara uzun ilişki için idealdir, İstanbul one night stand veya kısa süreli ilişki için...
4) Ankara yürümektir, İstanbul taşıttır.
5) Ankara resmidir, İstanbul tarihidir.
6) Ankara metrodur, İstanbul vapur.
7) Ankara şimdidir, İstanbul gelecektir.

-'Weird' çok güzel bir ingilizce kelimedir.

-Testere neden dizi olarak çekilmemiş ki?

-Hayatımda ilk kez amiral battı oynadım. Çok başarılı oldum. Kapışabiliriz.

-Vizeler başlıyor, görüşürüz...

1 yorum:

pucket dedi ki...

ha bakam,şimdi bu kadar eski bir yazıya yorum yapılır mı diyebilirsin ama şimdi okuyabiliyorum eskileri...
2 şehir kaşılaştırmana bayıldım.bir de şu ders çalışmayı özlememe durumu var ya kronik oldu bende de :)