Saydıralım

16 Aralık 2008 Salı

Ve Anket Efsanesi Sona Erer...

Önce rastgele oyluyordum. Yavaş yavaş başarılı olduğumu fark ettim. Sonra da ciddi bir seri yakaladığımı gördüm... Artık arkadaşlar arasında bile konuşulan bir konu haline geldi Aceto Balsamico'da haftanın maçlarının anketlerine verdiğim oylar.

Hatırlayabildiklerimi listeledim, önüme gelen anketi doğru cevapladım. İşin ilginç yanı arkadaşlara 'Şu yener.' dedikten sonra anket karşıma gelince son anda 'Yok ulan bu alır.' diyip doğru bilmem. Neyse. Bu olay da bir yere kadardı tabi...

Pazar gecesi oynanan Juventus-Milan maçının berabere biteceğini düşündüm ve yanıldım. Geriye de şu şaşalı listem kaldı...

Milan-Inter
Inter-Napoli
Milan-Napoli
Juve-Napoli
Fener-Arsenal
Roma-Lazio
Olympiakos-Galatasaray
Benfica-Galatasaray
Fenerbahçe-Porto
Fenerbahçe-Beşiktaş
Hertha Berlin-Galatasaray
Barcelona-Real Madrid

Darısı yeni güzel bir seriye ...

Hiç yorum yok: