Saydıralım

3 Aralık 2008 Çarşamba

(+) 9 MURAT (ST)



Başlık bazılarımız için anlamsız gelebilir, ancak ben bahsedeyim durumdan. FIFA serileri veya PES serilerini oynarken kadro kuracağınız esnada listede oyuncu numarası, adı ve mevkisi yazar. En sağda ise oynadığı mevki yazar. Eğer oyuncunun sol tarafında sarı veya kırmızı bir '+' varsa o oyuncu sakatlanmıştır, oynayacak durumda değildir.

SAKATLANDIM!!!


Ne güzel tatilime gelmişim, arkadaşlarımla vakit geçiriyorum. Kah içiyoruz, kah yiyoruz, kah oynuyoruz, kah izliyoruz...

Erken dönmem sebebiyle pek fazla insan bulamamış olsam da yavaş yavaş milletin gelmesiyle istenen halısaha ortamı oluştu. Yıllardır ezeli rakibimiz olan ve bu yaz karşılarında döküldüğümüz Sertaçlarla güzel bir mücadeleye başladık. Oyunun ilk dakikalarında topa vurayım dedim, ayaklarımı yerden kestim, sonra tekrar yere basayım derken:

'Kıtırt.. Çat..'

Bu sesi duydum yere yığılırken... Hemen ayakkabımı çıkarttım ve bileğimin iki katı büyüklüğe daha o an eriştiğini gördüm. Canım inanılmaz yandı. Önce bir kırık olup olmadığına baktık, şöyle bir yürüyebilince burkulduğuna karar verdik. Sonra buna dayanarak utanmadan 50 dakika kadar maça devam ettim seke seke...

Evet geldim. Ayağım garip bir şekil almış. Fil yutmuş boğa yılanı gibi olmuş (selam ediyorum). Buz yap, soğukta don. Biraz daha buz, biraz daha don. Geceyi öyle geçirdim.

Sabah şişikte herhangi bir problem yok. İlaçları ve kremleri ile babam geliyor eczaneden. Gerekli pansumanı yapıyor ve ayağımı bandajlıyor. Mersine getiriliyorum ki ayağım yerlere basamazken internet ile oyalanayım...

Heyecanla yaptığım planlar altüst oluyor. Yirminci yaşıma da sargıda bir ayakla ceda etmek üzereyim...


Maç mı? Bastık Sertaçlara! Umarım Ankara'ya dönmeden bir maç daha yapabilecek hale gelirim...

Not: Ha, endişelenecek bir durum yok. Bu bilek burkması konusunda uzman sayılırım. Bu 7. falan oluyor ve daha sertlerini yaşadım :)

4 yorum:

ziggytheking dedi ki...

geçmiş olsun murty.

ur manager is concerned with your injury :)

sinem dedi ki...

geçmiş olsun meeen :) endişelenecek bir şey olmadığına göre, dalgamı geçeyim ben;

öyle mersine gittim, aman da mersinin havası, yok tantunisi, oh taşti, yeah sahilde bira.... diyip mazlumun ahını almayacaktın. almayacaktın! :D

ix dedi ki...

Ziggy,

Saol abi. 'Real Madrid set for Murat' olunca buraya yazcam ilk :)

İnjured about two weeks (sprained ankle)

Sinem,

Saydıklarımı hala yapıyorum :) Teşekkürler :P

Adsız dedi ki...

slm millet bende taybok yaparken ayak bilegimi ya burktum yada damar kayması var şimdi evde oturuyorum sizce ne yapmam lazım bilen varmı tşkr.