Saydıralım

28 Aralık 2008 Pazar

I Can Football

(İngilizce'yi yeni öğrenen birinin ağzından çıkmış gibi görünüyor, ama anlatıyorum)

Bu güzel pazar sabahı yapacak en güzel şeylerden biri de post yazmak olurdu. Hazır post yazmışken de bir haftadır çılgınlar gibi oynadığım bir oyunu tanıtayım ve işe yarayayım...

Oyun Vestel sponsorluğunda, tamamen Türk işi, üç boyutlu görüntüde oynana bir futbol maçına birey olarak katıldığınız ve mevkinizin gereklerini yerine getirmeye çalıştığınız 'online' bir oyun. Türkiye'yi geçtim, Dünya'da ilk. Pes 2009'daki Become A Legend'ı online oynadığınızı düşünün ve diğer oyuncuların da kanlı canlı kimseler tarafından yönetildiğini.

Tabi ki teoride ortalığı sallar, onlarca saatini başında geçirmene sebep olur. Ancak işin 'Türk' faktörü öyle değil. Topu aldığı gibi metrelerce passız, ipini koparmış dana gibi ilerleyen; bu hususta sol alttaki ekranda birbirlerine küfürler yağdıran insanlar mevcut. Hücum yaptığınızda rakibin ceza sahasında altıpasta 8 adam saydığımı biliyorum. Gung-ho bir nevi :)

Eğer 11 arkadaş bir araya gelirim diyorsanız herkes görevini ve yükümlülüğünü bilecekse takımınızı kurup özel takımlarla mücadele etme şansına sahipsiniz tabi. Bu da yukarıda bahsettiğim olumsuzlukları yok edip, saatlerinizi yeme yolunda somut bir sebeptir.


http://www.icanfootball.com

1 yorum:

Berşan Kayıkcı dedi ki...

dünyada ilk olduğunu zannetmiyorum; en azından yazın övropa t.şaklı böyle bir oyuna üye kaydı yapmaya çalıştığımı iyi hatırlıyorum..

kullandığım argodan dolayı blogunu okuyan genç bayanlara selam eder- sinem i tenzih ediyorum-; şu anda mutfağa gidip hazırladığım tarçınlı havuçlu kekin pişmesine az kaldığını ve yılbaşında çılgın sevgilimin yatağını papatyalarla donatmak için şehir merkezindeki çiçekçiye gitmeye hazırlandığımı hatırlatmak isterim..(evet, bir dağ evim var)