Saydıralım

27 Eylül 2008 Cumartesi

Ben Bugün Deniz Gördüm...

Boşu boşuna gidip bir hafta kaldığım Ankara'dan döndüm. Yol boyu uyuduğum için kafamdan düşünce falan geçmedi. Ama düşüneceğim varmış ki yerimde duramadan Tarsus'tan Mersin'e geçtim. Şöyle bir bahsedelim...

-Bugün pansumanda yaramın tamamen kapanmak üzere olduğunu öğrendim. Bu da demektir ki 'FUTBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!'

-Antibiyotiklerim bitti. Akşam kendimi sahile atıp birkaç bira içiyorum. Memre efendi gelmezse ablama kaldık...

-Sürekli açmak istediğim, aklımda olan bir mekan Mersin'de faaliyette: Game Days. Photoplay hariç her oyun var.

-Photoplay demişken. Hesabımda ablamla olan resmim değişmiş. Yerine garip bir şeyler konmuş. Ne gerizekalı bir uygulama getirmiş şu photoplay yetkilileri...

-Bugün Mersin'e babamlarla geldim. Limanda indirip 'Hadi burdan eve git dediler.' Otobüsler geçmiyordu. Krizlendim.

-Futbola ilk başladığım yer olan Mersin İdman Yurdu Tesisleri yıkılmış, yerine kongre merkezi yapılıyor. Çok garipsedim.

-Gemilerin suyun üzerinde kalışını hiçbir şekilde mantığım almayacak.

-Eşşekler adam olur bu Fener adam olmaz :)

-How i met derken Heroes'da çıkmış. Lost'la beraber film kopar...

-Latinceye başladık. Kol gibi diyorlar :)

-Geliyoooor geliyooor forma-lite geliyorrr!

-Bitti :)

2 yorum:

woundheir dedi ki...

gemi ve deniz ilişkisini ben de hiç bir zaman anlayamadım..çok garip dimi dimi?

ix dedi ki...

Eyle valla :)