Saydıralım

19 Temmuz 2008 Cumartesi

Cama yaslanmış bir kafanın içinden geçenler...

Tarsus'tan çıktım, Ankara'ya geldim. Birçok şey fark ettim, düşündüm, tasarladım... Geliyor:

-Daha bir ay olmadı evime döneli, 25 ytl'ye gelmiştim. Şimdi 40'a dönüyorum. Lanet olsun zamlara. Merhaba tren!

-Aksaray'da 'Aktaşlar Dinlenme Tesisi' diye bir yer var. Oradaki kocaman tabelada şöyle yazıyor: 'Ahmet Aktaş ve Kardeşleri Turizm ve Dinlenme Tesisleri'. Ya bu Ahmet Aktaş çok muhterem ve en büyük ferdi ailenin, muhtemelen vefat etmiş ve kardeşleri vefa örneği göstererek bu yazıyı yazdırmışlar, ya da en büyük hisse bunun; bilemedim.

-Nalan bir daha asla Türk Sanat Müziği söylemesin. N'olur.

-Domates çorbası ve kaşar peynir ikilisi. mmm.

-Burcumu soran insanlara 'Tersten okunduğunda da aynı olan burç.' diyerek onları kısa bir süre olsa da düşündürmeye bayılıyorum. Bunun beni tekdüze bir insan olmaktan kurtardığına inanıyorum.

-Uykusuz olmadan yolculuk olmuyor. Çift anlam bak! Ya uykusuz olmak lazım güzel bir yolculuk için, ya da bir adet Uykusuz alman lazım.

-Ben daha ameliyat olacağım değil mi?

-Mp3çalar olmadan da yolculuk pek güzel sayılmaz. Kurban dönüp duracak otobüsün tekerlekleriyle beraber. Deniz Yılmaz 'Prrrrrrrabaaaaaağ!' diyecek.

-Bir gün Tuz Gölü'nü göreceğim arkadaş! Ya uyuyor olmayacağım, ya da gündüz hareket edeceğim.

-Her tuvalete girenden 50 ykr alanlar mı yoksa her seferinde 'Param yok üzgünüm!' diyen ben mi daha pişkin?

-Şimdi bir de ev taşı. Oda kurası çek. Yerleş. Geri dön. Olacak iş mi ya?!

-Yıllardır Anamur'un yolları yüzünden yolculuk yapmaktan nefret ediyorum. 6 saatlik Tarsus-Ankara da, 20 dakikalık Tarsus-Mersin de aynı çile benim için.

-Resimsiz ilk Post'um bu galiba. Emin değilim.

-Bitti. Dağılın!

3 yorum:

sinem dedi ki...

Sen ne diyorsun, ben İzmir'den Mersin'e Mersin Viften rezervasyon yaptırırken 50 ytlydi, ertesi gün alırken 55 olmuş! Bu arada bildim, yay burcu :))

ix dedi ki...

Cinsler işte! Haha, tebrik ettim doğru tahmin ettin ;) yay!

sinem dedi ki...

benim burcum da tersten okununca aynı olmayan burç hadi bil bakalım nıhahah :) profilimde var yoksa bilbo'nun gollum'u ters köşe yaptığı gibi olcaktı :) benim o yüzük, benim!! :)