Saydıralım

9 Ocak 2009 Cuma

Mim Üzerine...

Son zamanlarda ev taşımadır, sınavlardır, bilmemnelerdir gibi bahanelerin arkasına sığınaraktan post yazmıyorum bildiğiniz üzere... İnternet üzerindeki genel tavrım da bu yönde ilerlemeye başladı neden bilmiyorum. Sadece okuyorum, yorum yazıyorum, cevaplıyorum. Ama pek sevgili blog sayfamı da yalnız bırakmak, iki üç kelime atıştırmak da içime sinmiyor. Bu yüzden inflack tarafından üzerime atılan mim topunun içeriği olan 'IX, blogu YtrumNOUA'nın nerelerini seviyor, nerelerini sevmiyor?' sorusunu aşağıda cevaplıyorum.

YtrumNOUA'yı seviyorum;

-Çünkü sağ tarafı mükemmel resimlerle dolu. Şener Şen, Kurban, Royal Flush, Bundy Ailesi, Kahvaltı sunan V... Tamamen sevdiğim şeylerle donatabildiğim için sağ tarafı seviyorum...

-Çünkü renkleri, banner'ı, tasarımı zevkime uygun, bir berşanist harikası...

-Çünkü google'da bir hastalıkla ilgili bilgi arayan insan buraya ulaşıp derdine çözüm bulabiliyor. Bunu bir defa yapmış olsam da faydalı olduğuna eminim. Bir ikincisi de gelecek tabi...

-Çünkü yorum insanlarım süper. Geyiği, futbolu, müziği paylaşabildiğim insanlar buldu beni...

Sevmediğim yanlar da yok değil, ama çok da önemli değil,

-Daha çok insana ulaşmalıyım.

-Daha sık yazmalıyım.

-Planladıklarımı cep telefonu yerine bloga aktarmalıyım...


Durum burdan ibaret... Madem mim denen topu şöyle göğsümle kontrol edip şık bir hareketle önüme aldım, klas bir şekilde 'Geowyns' adlı dostuma (beni hala okuyorsa) gönderiyorum ve konusu da şu:

'Bana faal futbol hayatı devam eden 11 tane altın adamdan oluşan bir kadro kur, ama dikkat et, aynı numarayı giyen futbolcular olmasın içinde...'

4 yorum:

sinem dedi ki...

ya negzel yorumlar yapcaktım topu neden bana atıyosun ki :)

tamam topu göğüs pasıyla kontrol ettim, ben önce senin postuna yorum yazayım..

yorum insanların süper evet, benim de süper bence, ve bunun sebebi yıllardır internette kendimiz gibi olan böyle şeyleri bulamamamızın açlığıdır. seninki gibi, ne bileyim, bilogunki gibi, inflackınki gibi bloglara denk gelince, aaa aynı ben ne güzel lan duygusudur yorumların güzelliği :)

ayrıca ne demek beni hala okuyorsa? aşkolsun! readerımda varsın ve senin yazılarını bloga girip okuyorum, ortamında, atmosferinde. :)

şimdi voleyi bi çakcam, gol olcak, bekle sen! (turkcell super lig mi tüm ligler mi?)

ix dedi ki...

Tüm :)

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim mime cevap geldiği için :) de senin mim öss sorusu gibi olmuş :D

ix dedi ki...

Öyle tabi... Carlos'u 3 almıcak :)